- Council of Europe, Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Available on: http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Cadre1_en.asp [Last accessed: 10 April 2013]
- Decreto 82/2007, de 24 de abril, por el que se establece el Currículo de Educación Primaria para la Comunidad Autónoma de Extremadura.
- Gallardo Durán, Gemma María. “Mr. Caterpillar’s strange adventure”. Unit of Work adapted from Carle, E. (1990). The very hungry caterpillar. London: Puffin Books.
- Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.
- Orden de 24 de mayo de 2007 por la que se establecen determinados aspectos relativos a la ordenación e implantación de las enseñanzas de Educación Primaria reguladas por la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.
- Ramsden, Joanne.2010. “5. Food”. MacMillan Education. Natural and Social Science. Primary 1”Oxford: MacMillan Pp 145-161
Aims of a plan: We must take into account the aims of plan: Coherence (separate activities with some connection) it is important that separate activities have a connection between them, like same level, similar patterns and so on. Variety is another important strategy, specially for primary level students. Ideal plan must have internal coherence and must allow students to do different things.
sábado, 11 de abril de 2015
Bibliografía
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario